Göran semester 4 veckor!

 I dag har vi 1 Mars. Har i dag tvättat o o städat här hemma. Pratat med grannen o vattna blommor 2 veckor. Ja jag blir i Särna i 2 veckor. Sen åker jag hem o eventuellt jobbar nån dag. Sen den 21 hämtar jag Ella o sen åker hon o jag till Göran i Särna! de ska bli trevligt. Nu ser vi fram i mot o åka i morron förmiddag till Galsjövallen. Edit o Erwin o deras dotter Susi har kommit till sin stuga. Ska bli trevligt o träffa dom igen. De är + 3 grader varmt här i Falun. O de ser ut att va på 0 i Särna! Hoppas på sol i morron!

                                               Göran fixar skorstenen innan vi åker hem  15 Januari -24
Så mycket snö ❄️ va de här när Erwin´s brorson kom till Särna. Ja nog fick dom ett riktigt gympass. Dom kom 23 januari -2024idag kom vi till stugan i Särna . Vägen in till stugan va inte bra, trodde man skulle åka  av blött o slaskigt va de. Gården va full av snö så Göran startade traktorn o körde undan snön. De va vatten i garaget oxå. Så bort med snön. Jag tog en promenad o hälsade  på Erwin o  Edith o deras dotter Susi. Vi drack lite kaffe där.
                                                              Edith gjorde sockerkaka 🍰

 

I dag har vi Söndag vi tittat på Vasaloppet . En norrman vann. Göran håller på plocka isär sin bil. De är nåt som är fel. Jag Edith o Susi varit ute på promenad. Plus grader i dag oxå. Vi har tittat på Vasaloppet. 

En Norsk som vann! 🏅 
Vi fikade god kaka hos Edith! 



Tack Edith för gott fika o en trevlig stund hos er🌹😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kom i dag till Särna!

Dags att åka hem!